Subject: Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringus osalemisest
From: Mart Järvet <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 14:28:07 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vabariigi Valitsus algatas 15.02.2024 korraldusega nr 39 Eesti-Läti
neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu (REP) ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise (KSH).

Riigi eriplaneeringu planeeringuala hõlmab järgmisi kohaliku omavalitsuse
üksusi: Saare maakonnas Saaremaa valda ja Muhu valda, Lääne maakonnas
Lääne-Nigula valda, Pärnu maakonnas Lääneranna valda ja Põhja-Pärnumaa
valda, Rapla maakonnas Märjamaa valda, Kehtna valda ja Rapla valda ning
Järva maakonnas Türi valda ja Paide linna. Merealal hõlmab planeeringuala
Väikese väina ja osa Suurest väinast. Planeeringuala suurus on ligikaudu
6314 km2.

Kuivõrd ettevõttele KC Energy OÜ-le või sellega seotud ettevõtetele
kuuluvad mitmes eelnimetatud eriplaneeringu planeeringualaga (võimalike
uute elektriliinide trasside asukohas) hõlmatud omavalitsustes kinnisasjad
ja piiratud asjaõigused sh omandamisõigused, siis soovime
planeerimisprotsessis osaleda ning olla teavitatud (Mart Järvet,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Lugupidamisega

Mart Järvet

Maakorralduse ja planeeringute spetsialist

+372 5211450

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee